Η ORANGE Advertising γιορτάζει τα 25 χρόνια της ολοκληρώνοντας με επιτυχία το συνέδριο της Dialogue International
H ORANGE Advertising, επ’ ευκαιρία των 25 χρόνων εορτασμού της στον χώρο της διαφήμισης, ολοκλήρωσε με επιτυχία το συνέδριο της Dialogue International το οποίο και ηγήθηκε.
Το συνέδριο το οποίο διεξάχθηκε 25-28 Σεπτεμβρίου 2014 στην Αθήνα με προσκεκλισμένους ανεξάρτητες εταιρίες του δικτύου Dialogue ανά τον κόσμο, απέσπασε εξαιρετικές κριτικές τόσο σε επίπεδο διοργάνωσης ενός ανατρεπτικά δημιουργικού Workshop, όσο και σε επίπεδο σύνθεσης ενός πάνελ από διακεκριμένους ομιλητές του χώρου της επικοινωνίας.
Come Closer ήταν το μήνυμα του συνεδρίου, το οποίο προσκαλούσε τους εκπροσώπους από τις ανεξάρτητες εταιρείες του δικτύου Dialogue, να ενώσουν τις διαφορετικότητές τους και τις εναλλακτικές τους φιλοσοφίες και να δημιουργήσουν.
Άτομα από τον χώρο της διαφήμισης, marketing, media, pr, digital και social media, αποδέχτηκαν την πρόσκληση της ORANGE Advertising και έδωσαν το παρόν.
Σκοπός του συνεδρίου ήταν να παρουσιάσει το παρόν και το μέλλον του χώρου της επικοινωνίας, τη δυναμική εξέλιξης του χώρου, την ανάπτυξη των πελατών μέσα σε αυτόν τολμώντας νέες δημιουργικές προσεγγίσεις, την σημαντικότητα δημιουργίας ισχυρών δεσμών εξωστρέφειας.
Στην ημέρα έναρξης του συνεδρίου, Παρασκευή 26/09, πραγματοποιήθηκαν διαλέξεις από διακεκριμένους ομιλητές του χώρου της επικοινωνίας, η Κάντζα Μαρία από την ΕΔΕΕ, ο Eric Parks, Director of Digital Platforms and Innovation από την Tempo-OMD Athens, ο Χούντας Κωνσταντίνος, Insight Director από την Tempo OMD Hellas, ο Παχατουρίδης Πάνος Strategic Partnerships Group Manager από την Google, ο Χρίστος Χριστόπουλος, Marketing Manager από την BINGO TOTTIS, όπως και πολλοί άλλοι.
Το βράδυ της ίδιας μέρας, δόθηκε τιμητική δεξίωση προς τιμή των συνέδρων, των ΜΜΕ και των πελατών της ORANGE Advertising.
Το μήνυμα της ORANGE Advertising μέσα από το εν λόγω συνέδριο, είναι ότι ακόμα και σε δύσκολους οικονομικούς καιρούς και παρ’ όλο την περιρρέουσα κατάσταση της διαφήμισης, η ίδια συνεχίζει να αποκτά όλο και περισσότερους και μεγαλύτερους δεσμούς με τα μέλη του δικτύου Dialogue, ενώ αναπτύσσεται διαρκώς, παρέχοντας ολοκληρωμένες επικοινωνιακές λύσεις στους πελάτες της.
Οι εταιρίες της Dialogue International ανανέωσαν το ραντεβού τους για τα επόμενα συνέδρια και workshop τα οποία θα γίνουν μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2015 στο Βερολίνο, στο Λονδίνο και στο Παρίσι.