28.2.2017

Νέο λογότυπο για το κατάστημα ξηρών καρπών Areland από την Orange Advertising!

Στη δημιουργία λογοτύπου για το κατάστημα ξηρών καρπών Areland προχώρησε η Orange Advertising. To σύμβολο της σπείρας και του καρπού αξιοποιήθηκαν δημιουργικά για τον σχεδιασμό του λογοτύπου, τονίζοντας τη φυσική προέλευση των καρπών αλλά και τη θρεπτική σημασία που έχουν για την υγεία και τη ζωή μας! Το χρώμα της γης κα το πράσινο της φύσης ορίζουν την χρωματική ταυτότητα του brand, αναδεικνύοντας τη φιλοσοφία της φυσικής κληρονομιάς που αποτυπώνεται και στην εταιρική υπογραφή «η γη των παιδιών μας».

Επόμενο