21.11.2015

Νέος διαγωνισμός για τη σειρά γιαουρτιών Harmony της Μεβγάλ

Η νέα σειρά γιαουρτιών Harmony 1% plus από τη ΜΕΒΓΑΛ λανσάρεται από την Orange advertising και σε κάνει Harmony Guru!
Μια νέα σειρά γιαουρτιών της ΜΕΒΓΑΛ, τα Harmony 1% plus με δύο γεύσεις, GOJI berries και KINOA με mixed berries, λανσάρει η Orange advertising. Η καμπάνια ξεκίνησε στα digital μέσα, με ντύσιμο skins σε 5 γυναικεία lifestyle sites και συνεχίζεται με ένα διαγωνισμό στο facebook, το HARMONY GURUS. Το concept του διαγωνισμού είναι να σε κάνει Guru των νέων προϊόντων, μέσα από ένα stop motion video που σε βάζει στο πνεύμα, μεταδίδοντας τα βασικά attributes των προϊόντων με δημιουργικό τρόπο. Ο χρήστης καλείται μετά να απαντήσει σε ένα quiz για να κερδίσει τα Harmony plus του μήνα.
Η φιλοσοφία των νέων γιαουρτιών που προσφέρουν μία εναλλακτική διατροφική πρόταση καθώς περιέχουν υπέρ τροφές, αποτυπώνεται ιδανικά στο concept του διαγωνισμού Harmony Gurus, καθώς τα Harmony 1% plus απευθύνεται σε ένα γυναικείο κοινό, που αναζητά και υποδέχεται με ενθουσιασμό τις πιο ψαγμένες επιλογές στη ζωή του.

Επόμενο